top of page

【Walking Macao 4K】 St. Augustine's Square to Centro Náutico da Praia Grande (Under COVID-19)

小編發現依家好流行一種叫「Staycation」嘅旅行方式,就係留係自己居住嘅地方進行小旅行。而澳門依個地方都好適合「Staycation」嫁,大家想去旅行嘅話,就跟住小編一齊Walking Macao!!

今次嘅行程將完美感受澳門獨特味道,由美麗嘅葡式建築開始,彷彿漫步在歐陸風情小鎮上;當你仲陶醉緊嘅時候,突然返到熟悉的生活中,街道兩旁都係小編最鐘意嘅小食;最後,來到了悠閒舒適嘅湖畔旁,靜靜感受世界休閒旅遊城市!

_____________________________________________

澳門呢個咁靚嘅城市,真係每日都可以發掘到意想不到嘅美麗景色呀!希望世界各地睇到呢條片嘅影視界朋友,係不久嘅將來可以快點來澳門進行拍攝取景,用影像帶岀澳門小城之美。 如果你們喜歡這部影片的話,請分享給朋友,你的Like 及Subscribe 是我們繼續做下去的動力,集大家的力量,一同分享澳門,一起加油!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page